torstai 27. syyskuuta 2012

Niin se kaikki tapahtui

Heippa kaikki,

täällä Irina Xenia jälleen. Valitettavasti kamera on yhä jossain helvetin ''koulussa'', joten kuvia en voi vieläkään laittaa. Kerronpas teille nyt yhden tarinan ensimmäisestä kerrastani..

♥ Oli syyskuinen ilta, istuskelin terassillamme pitkäaikaisen poikaystäväni Jerryn kanssa. Jerry oli silloin jotain viidentoista, mä taisin olla kolmetoista, melkeen neljätoista. En olis halunnut seksiä, josta me silloin juuri puhuttiinkin, mutta Jerry houkutteli mut hyvällä kropallaan huoneeseeni. Se riisui vaatteensa ja työnsi mut alleen. Sitten se riisui mutkin ihan alastomaksi. Siinä me sitten pantiin [ kuvattiin video jonka pistin myöhemmin tubeen, en vaan muista millä tilillä :-( ]. Se oli oikeastaan aika ihanaa, vaikka mä en välttämättä olisi ensin halunnutkaan. Vaikka jotkut väittää, että eka kerta sattuu, mä en tuntenut kipua. Jerry oli kunnolla vauhdissa. Mutta sitten mun iskä tuli kotiin. Puin äkkiä päälleni ja juoksin naapuriin mun kaverille, mutta Jerry jäi tietämättään suihkuhuoneeseen alasti, kun väitin että meen alakertaan hakemaan vettä - se oli aika uuvuttavaa. Jerryllä oli tosi iso.

Iskä sitten kielsi multa sen Jerryn tapaamisen ja siihen se suhde loppui.

♥:llä: Irinax

2 kommenttia:

  1. No olipas siinä aikamoinen kertomus! :-D Ja olipas siinä surkea loppu! :-( Itsellenikin on käynyt aika lailla samoin.

    VastaaPoista
  2. Tää blogi on todella mun mieleeni. En usein lue tämäntyylisiä, mutta tää osui ja upposi. Aion liittyä lukijaksi.. :-)
    Jatkahan ehdottomasti.

    VastaaPoista